11 Aralık 2015 Cuma

Olumlamalar

SEVGİ VE SEVGİ İLİŞKİLERİ
1. Ben kendimi ve çevremde olan herkesi seviyorum.
2. Ben herkese sevgi gönderiyorum.
3. Başkaları hakkında negatif düşünce ve yargılarımı serbest bıraktım...
4. Her gün yaşantıma sevgi katıyorum, Yaşamın bana sunduğu tüm güzellikleri seviyorum
5. Ben diğer insanların güzel yönlerini görüyorum.
6. Ben başkalarını suçlama duygularımı serbest bıraktım
7. Ben başkalarının yanında mutlu ve huzurluyum
8. Ben sevgiyle görüyorum, sevgiyle işitiyorum, sevgiyle paylaşıyorum
9. Yaşamın bana sunduğu tüm güzellikleri seviyorum
10. Ben SEVGİ Gücüyüm
11. Ben seviyor, ben seviliyorum
12. Ben hayat arkadaşımla sevgiyi paylaşıyorum

TIKANIKLARI TEMİZLEME” DOĞRULAMALARI
1. Ben kararlarımı kolay alırım.
2. Ben kazanacak çözüm yolu bulurum.
3. Ben deneyimlerime açıklık getiririm
4. Ben kendimi suçlama ve acıma duygularımdan serbest bıraktım. Ben gerçekten yaratabileceğimi biliyorum.
5. Ben yaratıcı olduğumu kabul ediyorum.
6. Ben yaşantımdan sorumlu olduğumu biliyorum



Yaşama bakışınız her zaman olumlu, berrak olsun. Gelecek her zaman güzellikleri ve dilediklerinizi de beraberinde getirsin sevgili okurlar. Sağlıklı, mutlu ve hep umutlu kalınız.-Alıntıdır.-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sanatçının özgürlüğü

Yeteneklerini icra etmek, sanatçıyı günlük maişetini tedarikten alıkoyduğu için tarih boyunca sanat ve sanatçı, hamilik müessesine ihtiyaç d...